Ko-Ko's Catch
Detaylar
Ko-Ko's Catch'te Max, ilgili yeni sekreteriyle meşgul olur ve Koko ile Bimbo'yu bir günlüğüne otomatik sistemle başbaşa bırakır. Max, kontrol altında olduğunu varsaymakla birlikte, bu sırada karşımıza iki senaryo çıkar. Birincisinde Max slot makinesini animograf gibi kullanarak slot makinelerince yönetilen bir dünya çizer ve olasılık yasalarının kendisine karşı nasıl da dönebileceğini keşfeder. Aynı zamanda sandığı kadar da kontrol sahibi olmadığını fark eder. İkincisinde Koko ile Bimbo aynı makineleri kullanmakta ve güçlerini keşfetmektedir. Buradaki fikir makinelerin insan yaratıcılığının yerini tutamayacağı, aynı zamanda makinelerin de kendilerine özgü bir yaratıcılık türüne sahip olduğu şeklindedir. Sonuç olarak Max ile Koko herkesi memnun edecek bir senaryo yaratmak üzere iş birliği içinde çalışabilir.
Film Detayları
6 Dk
06-07-1928
English
0 $
0 $
Önerilen Filmler
- 7 dk
- 4 dk
- 7 dk
- 4 dk
Yorumlar (0)